VADEMECUM dr n. ekon. Magdalena Szumska
Opis produktu
Kilka słów o Autorce:
Dr n. ekon. Magdalena Szumska - od 2001 r. współzarządza jednostkami medycznymi. Badawczo i wdrożeniowo interesuje się problematyką zarządzania i marketingu oraz relacjami w usługach medycznych.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Zarządzania oraz Institut de Gestion de Rennes IGR-IAE, Université de Rennes we Francji; doktoryzowała się w 2004 r. Dodatkowo, jej kariera związana jest z prestiżowym dwumiesięcznikiem „Medical Maestro Magazine”, którego jest pomysłodawcą, współtwórcą i Redaktorem Naczelnym.
Magdalena Szumska to autorka kilkudziesięciu publikacji, w tym książek i podręczników dla lekarzy i personelu średniego, a także kadry zarządzającej placówkami medycznymi. Wprowadziła pojęcie trudnego pacjenta w medycynie.
Ekspert w zakresie zarządzania jednostkami medycznymi i specjalista ds. przedsięwzięć oraz relacji z klientami. W praktyce wykorzystuje wiedzę interdyscyplinarną z obszaru zarządzania, marketingu, psychologii, ekonomii i neurologii.
Magdalena Szumska jest cenionym wykładowcą-mówcą i konsultantem.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo VADEMECUM – to publikacja składająca się z niżej wymienionych części, będąca wnikliwym i kompletnym kompendium wszystkich
możliwych aspektów komunikacji w jednostkach lecznictwa stomatologicznego na poziomie relacji personelu średniego z lekarzami i pacjentami.
I - Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym
To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, asystentek pracujących z pacjentami i studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami, począwszy od sfery finansów (np. trudny pacjent windykacyjny), a skończywszy na komunikacji (np. z pacjentem agresywnym, opiniotwórczym czy dzieckiem).
Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.
II - Samodzielna praca z pacjentem
Podręcznik dla asystentki, higienistki, technika radiologii, położnej, pielęgniarki i każdej osoby wspierającej pracę lekarza przy pacjencie.
Zawartość w sposób merytoryczny pokazuje, jak pracować z pacjentem i jego rodziną wtedy, kiedy przy pacjencie nie ma lekarza: podczas wykonywania zdjęć, uzupełniania dokumentacji, procedur higienizacyjnych, edukacji i instruktażu pacjenta, przygotowania do zabiegu (procedury), wykonywania badań dodatkowych, a także oczekiwania pacjenta na lekarza w gabinecie.
Dla gabinetów dentystycznych i wielospecjalistycznych.
III - Profesjonalna recepcja w usługach medycznych
„Profesjonalna recepcja w usługach medycznych” to idealny elementarz dla każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Opisuje wiele ciekawych przykładów, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pracując w tym zawodzie. Doskonałe recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest dobra i sprawna praca każdej recepcji.
Książka pokazuje, jak udoskonalić to, co już jest dobre oraz wskazuje ścieżkę profesjonalizacji przyjęć pacjentów.
IV - Trudny Pacjent w medycynie. Cz. I
To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, personelu pomocniczego pracującego z pacjentami oraz dla studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami. IV część Vademecum poświęcona jest pacjentom ze sfery finansów (np. trudny pacjent windykacyjny).
Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.
Wyobraź sobie piękny gabinet, doskonale współpracujący personel i zadowolonych pacjentów, którzy z uśmiechem wracają do domu...
To możliwe! Dzięki wiedzy zawartej w podręczniku, poradzisz sobie w każdej sytuacji i zbudujesz trwałą, przyjazną relację z KAŻDYM pacjentem.
V - Trudny Pacjent w medycynie. Cz. II
To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, personelu pomocniczego pracującego z pacjentami oraz dla studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami. V część Vademecum poświęcona jest pacjentom ze sfery komunikacji (np. pacjent agresywny, opiniotwórczy czy arogancki).
Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.
Wyobraź sobie piękny gabinet, doskonale współpracujący personel i zadowolonych pacjentów, którzy z uśmiechem wracają do domu...
To możliwe! Dzięki wiedzy zawartej w podręczniku poradzisz sobie w każdej sytuacji i zbudujesz trwałą, przyjazną relację z KAŻDYM pacjentem.
VI - Skuteczna Komunikacja. Pacjent i zespoły medyczne
„Skuteczna komunikacja. Pacjent i zespoły medyczne” to podręcznik przeznaczony dla wszystkich pracowników placówek medycznych, opracowany na podstawie pracy naukowej i wdrożeniowej dwóch autorów, dr n. ekon. Magdaleny Szumskiej i prof. zw. dr. hab. Henryka Mruka, związanych z rynkiem medycznym od wielu lat.
Książka porusza ważny temat komunikacji w medycynie. Komunikowanie się z pacjentami, z otoczeniem czy też wewnątrz placówek medycznych wiąże się z doskonaleniem umiejętności związanych ze skutecznym porozumiewaniem się.
Podręcznik zawiera opisy prawdziwych zdarzeń, które bardzo dobrze ilustrują materiał. Całość zawiera również wskazówki i porady, które można zastosować w codziennej praktyce.
VII - Doskonała recepcja w medycynie - poziom wyżej
"Doskonała recepcja w medycynie - poziom wyżej” to kompendium wiedzy każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych. Doskonały podręcznik będący odpowiedzią na współczesne oczekiwania pacjenta w rozumieniu KLIENTA w usługach medycznych. Idealna zarówno dla małych gabinetów, średnich placówek medycznych oraz szpitali. Recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest doskonałość recepcji i jej znaczenie w odniesieniu do świadczonych usług medycznych. W oparciu o ścieżkę pacjenta DOSKONAŁA RECEPCJA to wymóg współczesnego gabinetu medycznego.
Każda recepcja może być dobrze zarządzana. To w recepcji bije serce organizacji gabinetu i kliniki.
Jeśli przeczytałaś/przeczytałeś i wdrożyłaś/wdrożyłeś skutecznie rozwiązania przedstawione w "Profesjonalnej recepcji w usługach medycznych" - czas na POZIOM WYŻEJ.
VIII - KROKODYL W SZAFIE, czyli ułóż sobie gabinet
„KROKODYL W SZAFIE, czyli ułóż sobie gabinet" jest książką o pacjencie, czyli KROKODYLU, który trafia na obcą dla niego planetę, czyli do GABINETU DENTYSTYCZNEGO.
Niekoniecznie pragnie tu być. Nie zawsze czuje się tu dobrze. Czasami jest wściekły lub zazdrosny o wygląd innych pacjentów. Nie mieści się w SZAFIE, czuje się w niej obco. Jest mu tu ciasno i źle.
Jak traktujesz KROKODYLA W SZAFIE? Hmm... On się znalazł na twojej planecie, jak tylko wszedł do SZAFY, twojego gainetu, wiesz o tym? Ugość go tak, aby nie powiedział nigdy, że trafił do jakiegoś dziwnego miejsca. Niech KROKODYL zobaczy w tobie KROKODYLA, a w twoim gabinecie przyjazne środowisko. Nie jakąś szafę, w której się nie mieści.