Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 44,90 zł 44.90
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Wydawnictwo  Czelej

“Obsługa Klienta gabinetu stomatologicznego” autorstwa dr nauk ekonomicznych, adiunkta na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Dr hab. Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska jest specjalistką w biznesowym spojrzeniu i funkcjonowaniu podmiotów leczniczych. Zajmuje się ponadto doradztwem z zakresu zarządzania i funkcjonowania gabinetów stomatologicznych.

“Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego” to warta uwagi pozycja na rynku księgarskim. Współczesny lekarz dentysta, pracujący i prowadzący własny gabinet stomatologiczny, musi w dzisiejszych czasach, oprócz wiedzy lekarskiej posiadać dogłębnie przyswojoną i ugruntowaną wiedzę w zakresie prowadzenia biznesu.

Wszystkie firmy niezależnie od branży są nastawione na osiągnięcie konkretnych celów. Ich realizacja jest możliwa tylko pod warunkiem, podjęcia odpowiednich działań. W takich przypadkach mamy do czynienia z marketingiem. Marketing to działania, które poprzez rozpoznawanie konkretnych potrzeb i wdrożenie realnych działań, doprowadzają nas, naszą firmę do celu jaki sobie założyliśmy.

W książce “Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego”, w bardzo czytelny sposób, zostały przedstawione instrumenty i techniki nawiązywania dobrych relacji na poziomie lekarz - pacjent. Publikacja pomaga również, w interpretowaniu zachowań pacjentów, odczytywaniu ich potrzeb, budowaniu przyjaznej relacji z często przerażonym pacjentem gabinetu stomatologicznego. Z publikacji dowiadujemy się, jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa pacjentów w nowoczesnym gabinecie. Co zrobić, aby przyzwyczaić pacjenta do siebie i gabinetu tak aby został z nami na dłużej. W opracowaniu zawarto również dział poświęcony małemu pacjentowi. Przedstawiono zagadnienia, poświęcone pierwszej wizycie małego pacjenta w gabinecie. Wizycie opartej zwykle na strachu i lęku przed nieznanym. Poruszono również temat, konieczności edukacji rodziców w zakresie profilaktyki ich dzieci.

Książka zawiera ryciny jak i różnego typu tabele. Przykłady interpretacji różnych zachowań pacjentów.

Książka zawiera (spis treści):

  • Wstęp
  • Rozdział I Pojawienie się pacjenta w gabinecie
  • Rozdział II Nawiązywanie relacji stomatolog-pacjent
  • Rozdział III Utrzymanie pacjenta
  • Rozdział IV Dziecko w gabinecie dentysty
  • Zakończenie Bibliografia

 

Oprawa: Twarda

Ilość stron: 197

Wydawnictwo: Czelej

Format: B5

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium