Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
Opis produktu
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Wydawnictwo Czelej
“Obsługa Klienta gabinetu stomatologicznego” autorstwa dr nauk ekonomicznych, adiunkta na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Dr hab. Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska jest specjalistką w biznesowym spojrzeniu i funkcjonowaniu podmiotów leczniczych. Zajmuje się ponadto doradztwem z zakresu zarządzania i funkcjonowania gabinetów stomatologicznych.
“Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego” to warta uwagi pozycja na rynku księgarskim. Współczesny lekarz dentysta, pracujący i prowadzący własny gabinet stomatologiczny, musi w dzisiejszych czasach, oprócz wiedzy lekarskiej posiadać dogłębnie przyswojoną i ugruntowaną wiedzę w zakresie prowadzenia biznesu.
Wszystkie firmy niezależnie od branży są nastawione na osiągnięcie konkretnych celów. Ich realizacja jest możliwa tylko pod warunkiem, podjęcia odpowiednich działań. W takich przypadkach mamy do czynienia z marketingiem. Marketing to działania, które poprzez rozpoznawanie konkretnych potrzeb i wdrożenie realnych działań, doprowadzają nas, naszą firmę do celu jaki sobie założyliśmy.
W książce “Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego”, w bardzo czytelny sposób, zostały przedstawione instrumenty i techniki nawiązywania dobrych relacji na poziomie lekarz - pacjent. Publikacja pomaga również, w interpretowaniu zachowań pacjentów, odczytywaniu ich potrzeb, budowaniu przyjaznej relacji z często przerażonym pacjentem gabinetu stomatologicznego. Z publikacji dowiadujemy się, jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa pacjentów w nowoczesnym gabinecie. Co zrobić, aby przyzwyczaić pacjenta do siebie i gabinetu tak aby został z nami na dłużej. W opracowaniu zawarto również dział poświęcony małemu pacjentowi. Przedstawiono zagadnienia, poświęcone pierwszej wizycie małego pacjenta w gabinecie. Wizycie opartej zwykle na strachu i lęku przed nieznanym. Poruszono również temat, konieczności edukacji rodziców w zakresie profilaktyki ich dzieci.
Książka zawiera ryciny jak i różnego typu tabele. Przykłady interpretacji różnych zachowań pacjentów.
Książka zawiera (spis treści):
- Wstęp
- Rozdział I Pojawienie się pacjenta w gabinecie
- Rozdział II Nawiązywanie relacji stomatolog-pacjent
- Rozdział III Utrzymanie pacjenta
- Rozdział IV Dziecko w gabinecie dentysty
- Zakończenie Bibliografia
Oprawa: Twarda
Ilość stron: 197
Wydawnictwo: Czelej
Format: B5