VADEMECUM dr n. ekon. Magdalena Szumska - Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym

podrecznik.jpg
  • promocja
  • nowość
Dostępność: dostępny
Cena: 24,90 zł

Cena regularna: 39,90 zł

24.90
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis produktu

Kilka słów o Autorce

Dr n. ekon. Magdalena Szumska - od 2001 r. współzarządza jednostkami medycznymi. Badawczo i wdrożeniowo interesuje się problematyką zarządzania i marketingu oraz relacjami w usługach medycznych.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Zarządzania oraz Institut de Gestion de Rennes IGR-IAE, Université de Rennes we Francji; doktoryzowała się w 2004 r. Dodatkowo, jej kariera związana jest z prestiżowym dwumiesięcznikiem „Medical Maestro Magazine”, którego jest pomysłodawcą, współtwórcą i Redaktorem Naczelnym.
Magdalena Szumska to autorka kilkudziesięciu publikacji, w tym książek i podręczników dla lekarzy i personelu średniego, a także kadry zarządzającej placówkami medycznymi. Wprowadziła pojęcie trudnego pacjenta w medycynie.
Ekspert w zakresie zarządzania jednostkami medycznymi i specjalista ds. przedsięwzięć oraz relacji z klientami. W praktyce wykorzystuje wiedzę interdyscyplinarną z obszaru zarządzania, marketingu, psychologii, ekonomii i neurologii.
Magdalena Szumska jest cenionym wykładowcą-mówcą i konsultantem.

I - Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym
    
To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, asystentek pracujących z pacjentami i studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami, począwszy od sfery finansów (np. trudny pacjent windykacyjny), a skończywszy na komunikacji (np. z pacjentem agresywnym, opiniotwórczym czy dzieckiem).
Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.

Produkty powiązane

Inni kupili rownież
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium