VADEMECUM dr n. ekon. Magdalena Szumska (6 Ksiązek) + Trudny pacjent w gabinecie Magdalena Szumska GRATIS

Dostępność: dostępny
Cena: 171,90 zł

Cena regularna:

171.90

Cena produktów poza zestawem: 230,90 zł

ilość zestaw
Zyskujesz 10 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Produkty w zestawie

Aby dodać zestaw do koszyka, wybierz wymagane warianty dla każdego z produktów.

Opis produktu

Kilka słów o Autorce:

Dr n. ekon. Magdalena Szumska - od 2001 r. współzarządza jednostkami medycznymi. Badawczo i wdrożeniowo interesuje się problematyką zarządzania i marketingu oraz relacjami w usługach medycznych.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Zarządzania oraz Institut de Gestion de Rennes IGR-IAE, Université de Rennes we Francji; doktoryzowała się w 2004 r. Dodatkowo, jej kariera związana jest z prestiżowym dwumiesięcznikiem „Medical Maestro Magazine”, którego jest pomysłodawcą, współtwórcą i Redaktorem Naczelnym.
Magdalena Szumska to autorka kilkudziesięciu publikacji, w tym książek i podręczników dla lekarzy i personelu średniego, a także kadry zarządzającej placówkami medycznymi. Wprowadziła pojęcie trudnego pacjenta w medycynie.
Ekspert w zakresie zarządzania jednostkami medycznymi i specjalista ds. przedsięwzięć oraz relacji z klientami. W praktyce wykorzystuje wiedzę interdyscyplinarną z obszaru zarządzania, marketingu, psychologii, ekonomii i neurologii.
Magdalena Szumska jest cenionym wykładowcą-mówcą i konsultantem.

W naszej ofercie znajdziecie Państwo VADEMECUM – to publikacja składająca się z niżej wymienionych części, będąca wnikliwym i kompletnym kompendium wszystkich
możliwych aspektów komunikacji w jednostkach lecznictwa stomatologicznego na poziomie relacji personelu średniego z lekarzami i pacjentami.

I - Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym
    
    To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, asystentek pracujących z pacjentami i studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami, począwszy od sfery finansów (np. trudny pacjent windykacyjny), a skończywszy na komunikacji (np. z pacjentem agresywnym, opiniotwórczym czy dzieckiem).

Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.

 


IV - Trudny Pacjent w medycynie. Cz. I

To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, personelu pomocniczego pracującego z pacjentami oraz dla studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami. IV część Vademecum poświęcona jest pacjentom ze sfery finansów (np. trudny pacjent windykacyjny).

Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.

Wyobraź sobie piękny gabinet, doskonale współpracujący personel i zadowolonych pacjentów, którzy z uśmiechem wracają do domu...

To możliwe! Dzięki wiedzy zawartej w podręczniku, poradzisz sobie w każdej sytuacji i zbudujesz trwałą, przyjazną relację z KAŻDYM pacjentem. 


V - Trudny Pacjent w medycynie. Cz. II

To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, personelu pomocniczego pracującego z pacjentami oraz dla studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami. V część Vademecum poświęcona jest pacjentom ze sfery komunikacji (np. pacjent agresywny, opiniotwórczy czy arogancki).

Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.

Wyobraź sobie piękny gabinet, doskonale współpracujący personel i zadowolonych pacjentów, którzy z uśmiechem wracają do domu...

To możliwe! Dzięki wiedzy zawartej w podręczniku poradzisz sobie w każdej sytuacji i zbudujesz trwałą, przyjazną relację z KAŻDYM pacjentem. 


VI - Skuteczna Komunikacja. Pacjent i zespoły medyczne 

„Skuteczna komunikacja. Pacjent i zespoły medyczne” to podręcznik przeznaczony dla wszystkich pracowników placówek medycznych, opracowany na podstawie pracy naukowej i wdrożeniowej dwóch autorów, dr n. ekon. Magdaleny Szumskiej i prof. zw. dr. hab. Henryka Mruka, związanych z rynkiem medycznym od wielu lat.

Książka porusza ważny temat komunikacji w medycynie. Komunikowanie się z pacjentami, z otoczeniem czy też wewnątrz placówek medycznych wiąże się z doskonaleniem umiejętności związanych ze skutecznym porozumiewaniem się.

Podręcznik zawiera opisy prawdziwych zdarzeń, które bardzo dobrze ilustrują materiał. Całość zawiera również wskazówki i porady, które można zastosować w codziennej praktyce.

 

"Trudny pacjent w gabinecie" - Magdalena Szumska

Książka autorstwa Magdaleny Szumskiej pt. „Trudny pacjent w gabinecie” przeznaczona jest dla pracowników gabinetów stomatologicznych. Zarówno dentyści, jak i asystentki stomatologiczne oraz studenci znajdą w tej pozycji cenne rady dotyczące współpracy z pacjentami wymagającymi szczególnej uwagi. Pod pojęciem „trudnego pacjenta” kryje się zarówno pacjent agresywny, zlękniony, z którym komunikacja może być utrudniona, a także dziecko. Autorka podpowiada ponadto, jak postępować z pacjentami z trudną sytuacją finansową. 

Książka doskonale sprawdza się zarówno w przypadku stomatologów dopiero rozpoczynających pracę w gabinecie, jak i stomatologów z długim stażem. Dzięki zawartym w niej praktycznym poradom możliwe jest płynne i sprawne funkcjonowanie gabinetu stomatologicznego, nienaganna współpraca z pacjentami oraz utrzymanie przyjaznej atmosfery w miejscu pracy. 

Oprawa: twarda

Format: B5

Ilość stron: 119

Produkty powiązane

Inni kupili rownież
VADEMECUM dr n. ekon. Magdalena Szumska (6 Ksiązek) + Trudny pacjent w gabinecie Magdalena Szumska GRATIS Wybierz warianty produktu (1/5)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium