Gumki recepturki, to niewielkie kawałki gumy, które wykorzystywane są nie tylko do zabezpieczania, zrolowanego kawałka papieru. Można je wykorzystać na wiele różnych sposobów:
zabezpieczanie worków z odpadami,
ograniczanie dozowania ilości, podawanego płynu z pompki,
kompletowanie i spinanie broszurek i ulotek informacyjnych,
zamykanie opakowań z produktami sypkimi,
spinanie modeli protetycznych,
oznaczanie pojemności np. szklanek,
spinanie zrolowanej, brudnej odzieży medycznej, przekazywanej do pralni,
ułatwienie uchwytu butelki,
oznaczanie ilości płynu w nieprzezroczystym pojemniku,
organizacja kabli i przewodów,
skracanie zbyt długich kabli,
Worki na śmieci, zwykle mają tendencję do zapadania się w koszu. Aby temu zapobiec, wystarczy po włożeniu worka do kosza, umieścić gumkę na zewnętrznej, górnej części pojemnika. Gumka przytrzyma worek, a użytkownik po zakończonym dniu pracy, w prosty sposób zamknie worek i przeniesie go w miejsce składowania,
Zdarza się, że dozownik z pompką, podaje zbyt duże porcje płynu. W takich przypadkach, wystarczy na szyjkę pompki, nałożyć jedną lub dwie gumki recepturki. Gumki ograniczają ruch pompki, a tym samym ograniczona zostaje ilość podawanego płynu.
Butelki, z których korzystamy, czasem mają tendencję do wyślizgiwania się z dłoni. Ścisłe owinięcie kilku gumek wokół butelki, zapewnia stabilny i pewny uchwyt.
Kolory:
biały,
czerwony,
żółty
Wymiary:
gumka w kolorze białym - (średnica 50 Ø, szerokość 1,5 mm, grubość 3 mm),
gumka w kolorze czerwonym - (średnica 50 Ø, szerokość 1,5 mm, grubość 3 mm),
gumka w kolorze żółtym - (średnica 50 Ø, szerokość 1,5 mm, grubość 1,5 mm)
Opakowanie zawiera: Gumki recepturki 100 g w wybranym, dostępnym wariancie.
Gumki recepturki, to niewielkie kawałki gumy, które wykorzystywane są nie tylko do zabezpieczania, zrolowanego kawałka papieru. Można je wykorzystać na wiele różnych sposobów:
zabezpieczanie worków z odpadami,
ograniczanie dozowania ilości, podawanego płynu z pompki,
kompletowanie i spinanie broszurek i ulotek informacyjnych,
zamykanie opakowań z produktami sypkimi,
spinanie modeli protetycznych,
oznaczanie pojemności np. szklanek,
spinanie zrolowanej, brudnej odzieży medycznej, przekazywanej do pralni,
ułatwienie uchwytu butelki,
oznaczanie ilości płynu w nieprzezroczystym pojemniku,
organizacja kabli i przewodów,
skracanie zbyt długich kabli,
Worki na śmieci, zwykle mają tendencję do zapadania się w koszu. Aby temu zapobiec, wystarczy po włożeniu worka do kosza, umieścić gumkę na zewnętrznej, górnej części pojemnika. Gumka przytrzyma worek, a użytkownik po zakończonym dniu pracy, w prosty sposób zamknie worek i przeniesie go w miejsce składowania,
Zdarza się, że dozownik z pompką, podaje zbyt duże porcje płynu. W takich przypadkach, wystarczy na szyjkę pompki, nałożyć jedną lub dwie gumki recepturki. Gumki ograniczają ruch pompki, a tym samym ograniczona zostaje ilość podawanego płynu.
Butelki, z których korzystamy, czasem mają tendencję do wyślizgiwania się z dłoni. Ścisłe owinięcie kilku gumek wokół butelki, zapewnia stabilny i pewny uchwyt.
Kolory:
biały,
czerwony,
żółty
Wymiary:
gumka w kolorze białym - (średnica 50 Ø, szerokość 1,5 mm, grubość 3 mm),
gumka w kolorze czerwonym - (średnica 50 Ø, szerokość 1,5 mm, grubość 3 mm),
gumka w kolorze żółtym - (średnica 50 Ø, szerokość 1,5 mm, grubość 1,5 mm)
Opakowanie zawiera: Gumki recepturki 1 kg w wybranym, dostępnym wariancie.
Odpowiednie zabezpieczenie płyty CD jest wyjątkowo istotne - odpowiednia ochrona eliminuje ryzyko uszkodzenia powierzchni płyty, chroni przed zabrudzeniami. Opisanie koperty jest zdecydowanie łatwiejsze niż samej płyty, ponieważ nie wymaga stosowania specjalnego markera.
Zastosowanie:
papierowa koszulka na płytę CD/DVD,
przechowywanie płyt.
Zalety:
zabezpieczenie delikatnej płyty CD/DVD, przed porysowaniem,
ochrona przed kurzem,
standardowy wymiar, pozwala na swobodne przechowywanie płyty CD lub DVD.
Wymiar standardowy:
125 mm x 125 mm
Opakowanie zawiera: Koszulka na płytę CD papierowa 100 szt.
Wysokiej jakości zszywacz biurowy, który może jednocześnie zszyć do 20 kartek. Wygodny w użyciu i ergonomiczny, wykonany z wysokiej jakości materiałów.
Dwa wymiary zszywek, pasujących do urządzenia:
24/6,
26/6.
Zszywacz posiada obrotowy talerz, który umożliwia dostosowanie go do wybranego rozmiaru zszywek.
Kolor zszywacza wybierany losowo (dostępny czarny lub granatowy).
Wytrzymałe i solidne nożyczki biurowe, które będą posłużą w biurze przez długi czas. Precyzyjnie wykonane ostrze z hartowanej stali nierdzewnej zapewnia dużą i płynną zdolność cięcia. Ergonomiczny uchwyt koloru czarnego, wykonany z wysokiej jakości plastiku sprawia, że nożyczki są wyjątkowo wygodne w użyciu i dobrze leżą w dłoni.
Taśma klejąca, to jeden z artykułów biurowych, który jest przydatny w każdym miejscu pracy. Podobnie jak spinacze biurowe czy gumki recepturki, to ważny element przestrzeni biurowej, z którą styka się na co dzień, pracownik służby zdrowia.
Przeznaczenie:
placówki medyczne
Zastosowanie:
klejenie kopert,
łączenie elementów bez potrzeby ich dziurkowania,
łączenie elementów bez użycia kleju,
przyklejanie informacji np. na workach na odpady medyczne.
Zalety:
transparentna,
wykonana z błyszczącej folii polipropylenowej o grubości 40 mikronów,
bezwonna,
wytrzymała,
zastosowana substancja klejąca, odporna na starzenie i wpływ skrajnych temperatur,
pokryta emulsyjnym klejem akrylowym na bazie wody.
Spinacz to jeden z artykułów biurowych, który jest przydatny, w każdym miejscu pracy. Podobnie jak zszywacze czy gumki recepturki, to ważny element przestrzeni biurowej. W każdym gabinecie czy laboratorium, znajdzie się wiele papierowych dokumentów, które powinny być odpowiednio posegregowane i zabezpieczone. Przy pomocy tego niewielkiego artykułu biurowego, możemy spiąć ze sobą od dwóch do kilku arkuszy kartek papieru, dlatego jest on przydatnym i często wykorzystywanym akcesorium.
Przeznaczenie:
placówki medyczne,
laboratoria.
Zastosowanie:
segregacja i zabezpieczanie dokumentów,
spinanie kartek, notatek, broszur reklamowych oraz innych luźnych wydruków.
Dziurkacz biurowy, to urządzenie potrzebne w każdej placówce medycznej.
Podstawą każdego zakładu opieki zdrowotnej, jest personel medyczny i pacjenci. Każda taka placówka, to również ogrom różnego rodzaju dokumentów. Faktury, rachunki, zestawienia, oświadczenia pacjentów, przeglądy techniczne sprzętu, analizy, procedury i wiele innych. Każdy taki dokument to papier, który powinien zostać sklasyfikowany i dla szybkiego odnalezienia wpięty do odpowiedniego segregatora. Dziurkacz biurowy, to urządzenie, które usprawni pracę i posegregowanie dokumentów. Przy jego zastosowaniu, w każdym dokumencie zrobimy dziurki, dzięki którym, skutecznie wepniemy segregowane papiery do skoroszytu, teczki czy segregatora. Dziurkacz biurowy, to niezastąpione narzędzie każdego biura czy placówki medycznej.
Dziurkacz EAGLE, to trwała metalowa konstrukcja, z ergonomiczna rączką z wytrzymałego tworzywa. Posiada zasobnik na odpady wykonany z tworzywa, które zapobiega rysowaniu podłoża. Wyposażony został w listwę, umożliwiającą zrobienie dziurek w odpowiednim, żądanym miejscu papieru.
Szuflada biurowa A4 służy do przechowywania i segregacji dokumentów. Szuflada biurowa to funkcjonalna półka na dokumenty.
W każdej placówce medycznej, mamy do czynienia z mnóstwem, różnego rodzaju dokumentów. Korespondencja, druki zgód na zabiegi, oświadczenia pacjentów, faktury, zamówienia i wiele innych. Aby zapanować nad ilością najprzeróżniejszych dokumentów i zawsze mieć pod ręką te, które właśnie są nam potrzebne, warto pomyśleć nad zakupem szuflad biurowych.
Szuflady biurowe Oficce, przeznaczone są do przechowywania dokumentów w formacie A4 lub mniejszym. Są funkcjonalne i praktyczne, dzięki możliwości ułożenia ich kaskadowo. Wyprodukowane zostały z trwałej mieszanki polistyrenu i polipropylenu z wyprofilowanym przodem, zabezpieczającym dokumenty przed wysunięciem. Szuflady świetnie sprawdzą się na każdym biurku, gdzie organizacja pracy i zachowanie porządku jest bardzo ważne. Będą również spełniały swoje przeznaczenie w poczekalni, każdego gabinetu medycznego. Posegregujmy w nich broszury informacyjne, ulotki czy dokumenty, które pacjenci muszą wypełnić lub przejrzeć przed wizytą u lekarza. Szuflady posiadają miejsce, w którym można przykleić etykietę z opisaną ich zawartością.
Zastosowanie:
gabinety lekarskie
szpitale
poczekalnie medyczne
placówki medyczne
laboratoria
Przeznaczenie:
segregacja dokumentów
segregacja rachunków
przechowywanie zgód i zaleceń dla pacjentów
segregacja korespondencji
przechowywanie ulotek
itp.
Zalety:
oszczędność miejsca
ład i porządek w miejscu pracy
zabezpieczenie przed wypadaniem dokumentów
miejsce na etykietę
różne kolory - możliwość dopasowania do każdego wystroju pomieszczenia
kaskadowy system układania pojedynczych półek
oszczędność czasu
oszczędność miejsca
Dostępne kolory:
czarny
czerwony
niebieski
Rozmiar:
format A4
Opakowanie zawiera: 1 x Szuflada biurowa OFICCe A4 w wybranym, dostępnym kolorze.
Szuflada na dokumenty, to funkcjonalna i praktyczna półka do przechowywania i segregacji dokumentów.
W każdej placówce medycznej, przechowujemy mnóstwo, różnego rodzaju dokumentów. Rozmaite druki zgód pacjentów przed leczeniem, wyniki badań, wystawione zlecenia, faktury, korespondencję, sprawy do załatwienia, to zaledwie promil dokumentów, z którymi na co dzień mamy do czynienia w gabinetach medycznych. Aby opanować chaos dokumentowy i nie zgubić się w jego gąszczu, dobrym sposobem będzie zastosowanie, szuflad na dokumenty.
Szuflady firmy Donau, wykonane są z trwałego, wysokiej jakości tworzywa. Są przezierne, więc bez problemu, rozróżnimy poukładane w nich dokumenty. Przeznaczone do przechowywania dokumentów w formacie A4 lub mniejszych. Są funkcjonalne i praktyczne, dzięki możliwości postawienia ich kaskadowo. Posiadają wyprofilowany przód, zabezpieczający przed wypadaniem dokumentów. Szuflady świetnie sprawdzą się na każdym biurku, gdzie organizacja pracy i zachowanie porządku jest bardzo ważne. Będą również spełniały swe przeznaczenie w poczekalni, każdego gabinetu medycznego. Posegregujmy w nich broszury informacyjne, ulotki czy dokumenty, które pacjenci muszą wypełnić lub przejrzeć przed wizytą u lekarza.
Zastosowanie do przechowywania różnego rodzaju dokumentów:
Klips metalowy, to urządzenie przydatne w każdej placówce medycznej.
Każda przychodnia lekarska, oprócz podstawowego przeznaczenia, jakim jest niesienie pomocy chorym ludziom, jest również biurem, często tonącym w niezliczonej liczbie różnych, ważnych dokumentów. Różnego rodzaju zgody pacjentów na leczenie, wywiady lekarskie, wyniki badań, faktury, korespondencja to niewielka ilość przykładów dokumentów, z którymi mamy do czynienia na co dzień, w każdej placówce medycznej. Każdy taki dokument, ma oczywiście swoje docelowe miejsce w segregatorze, czy specjalnie opisanej teczce. Jednak dla ułatwienia ich segregacji, dobrym sposobem będzie zastosowanie klipsów biurowych. Spięte i wstępnie posegregowane dokumenty, po pierwsze nigdzie się nie zawieruszą, a po drugie usprawnią nam pracę związaną z ich późniejszą archiwizacją.
Klipsy metalowe, oprócz podstawowego ich przeznaczenia, mogą służyć również do innych celów:
do spięcia rękawic gumowych przeznaczonych do prac porządkowych - spięte i powieszone np. w szafce z akcesoriami i sprzętem do sprzątania zawsze będą pod ręką
do parzenia herbaty - małym klipsem, przypiętym do filiżanki, zabezpieczymy sznurek - już nigdy nam się nie zatopi
do zabezpieczenia worka w koszu na śmieci
jako klamerka na pranie
do zamykania i uszczelniania otwartych opakowań np. torebki z kawą czy opakowania z suchą masą alginatową
do spinania gumek biurowych
jako przyrząd do wyciskania pasty do zębów czy katalizatorów typu stomaflex gel
W sprzedaży dostępne są 4 rozmiary klipsów:
19 mm
25 mm
32 mm
41 mm
Opakowanie zawiera 1 x 12 sztuk klipsów metalowych, w wybranym dostępnym rozmiarze.
Koperty papierowe w formacie C4, sa kopertami większymi niż standardowy arkusz A4, dzięki czemu umożliwiają wysłanie dokumentów, ofert handlowych czy katalogów.
Zastosowanie:
koperty korespondencyjne,
przechowywanie i wydawanie dokumentacji medycznych.
Zalety:
z warstwą kleju, naniesioną na skrzydełku koperty,
wykonane z trwałego papieru,
wysoki stopień nieprzejrzystości,
wysyłanie większych dokumentów, katalogów, ofert handlowych, projektów,
koperty mieszczą dokumentację, bez potrzeby jej składania, w formacie A4.
Skoroszyt to artykuł biurowy, dzięki któremu dokumenty, które przechowujemy będą bezpieczne oraz poukładane. Stosując ten produkt zadbasz o ład i porządek w gabinecie i biurze. Skoroszyt w łatwy sposób pomoże w przejrzystym i intuicyjnym zarządzaniu dokumentami.
Główne zalety skoroszytu:
Zabezpiecza dokumenty przed zniszczeniem
Dzięki przejrzystej przedniej stronie mamy podgląd do dokumentu
Posiada dwustronny wyciągany pasek do opisania zawartości
Segregator pozwoli posegregować wszystkie dokumenty w gabinecie stomatologicznym. Można do niego wpiąć dokumenty z gotowymi otworami lub koszulki, w które można wsunąć kartki.
Segregator został wykonany z wysokiej jakości materiałów - twarda oprawa oraz solidne koło, w które wpinane są dokumenty. Na grzbiecie segregatora znajduje się dwustronna wymienna etykieta, pozwalająca na opisane jego zawartości.
Segregator pozwoli posegregować wszystkie dokumenty w gabinecie stomatologicznym. Można do niego wpiąć dokumenty z gotowymi otworami lub koszulki, w które można wsunąć kartki.
Segregator został wykonany z wysokiej jakości materiałów - twarda oprawa oraz solidne koło, w które wpinane są dokumenty. Na grzbiecie segregatora znajduje się dwustronna wymienna etykieta, pozwalająca na opisane jego zawartości.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.